únor 11, 2015 · podnikání KNOW!HOW Factory

Prezentovala svůj záměr. „Ať nepodniká”, znělo z publika

Před necelými čtrnácti dny měla Iva problém zvednout telefon. Což je trochu problém, když začínáte obchodovat a potřebujete navolat schůzky. Ve anonymních zpětných vazbách dostala dlouhý nůž do zad:

 „Takový člověk by ani neměl podnikat“

Cílený boj se strachy

Po první prezentaci na KNOW!HOW Factory Iva podstoupila můj a Charlieho párhodinový individuální trénink. Navedli jsme ji na rozvoj silných stránek a jejich využití proti strachům.

Pilná práce jí přinesla zvýšení úspěšnosti navolávání schůzek na 40 % a první uzavřený obchod. Navíc, její druhá prezentace byla tak profesionální, až jsme ji vůbec nepoznávali!

Co mi z toho vyplývá?

1. Před strachem není nutné utíkat nebo se schovávat. Naopak je třeba hledat správnou cestu, jak se strachům postavit.

2. Lidé hodnotí jenom tenkou skořápku, kterou vidí navenek. Proto je nutné brát zpětné vazby s rezervou jako subjektivní názory, a teprve s těmi pracovat.

3. Vyplatí se vyhodnocovat, kdo v našem okolí nás posouvá dál a kdo nás naopak stahuje zpět.

↑ na začátek stránky